تفسیر سگ زنی





رپام

رپام
















تفسیر سگ زنی

در ابتدای شعر میگه ما سگ میزنیم هر روز و هر شب که این دقیقا بر عکس هست که برای توصیف به کار میره

و در ادامه میگه اگه تک میزنیم مرموز در شب که این به جناب پرویز اشاهره دارد که سر کلاس با گوشی حرف میزد

و در ادامه میگه حتما زنگ میزنیم به فرهنوش بربر در این جا منظور دختر بازی این معلمه که شایعه شده بود

و در ادامه میگه پس هنگ نکن تو چلغوز بدبخت در این جا منظور هنگیدن این معلم بزرگوار سر کلاسه

و میگه من میدونم واسه چی تو هی هنگ میکنی در این جا منظور پرویزه مثل قبل که هنگ میکنه و دلیلش میدونید انگار خوابه خوابش میاد سرشو میذاره می گیره می خوابه

و میگه باهام حرف نزن میدونی که بد می خوری این جا یعنی از خودت دفاع بی مورد پیش ناظم و مدیر و ... نکن قبول کن اشتباتو

و میگه هروقت خواستی کتک بخوری اصلا در نرو چون تو به در میخوری در این جا منظور اینه که در زمان تابستون دوم مدرسه میرفتیم گفتم آقای خواجه پور کلاس بهش نداد واسه همین دعوا شد و چون پرویز کم داره دعوا نکنه بهتره

و میگه پس من این جا چی ام شلغمم در این جا اینو میگه که سر کلاس گفت بار آخریتون باشه  که نمیدونم شکایت کردید و این جور چیزا و این مصراع میگه من بچه نیستم و کم نمیارم خودت بار آخرت باشه

و میگه که در هر قدم اومدی طرفم در این جا بیرون انداختن من از کلاس و سر پا نگه داشتن من که این کار هارو میکرد واسه این که من جبهه نگیرم

و در ادامه میگه بهم نگفتی تو سرورم من زاده ی شهر هنر پرورم منظور اینه که من از تو بالا ترم و تو هیچی نیستی

و میگه یعنی یعنی دیوونم آس و پاسم این معنیش اینه که من یخده دوم شلخته و دیوونه بازی در میوردم که خودتون میدونید دیگه

و میگه یعنی من سگ زنی بی کلاسم این جا منظور الینه که من درس میخونم ولی نه در حد خفنش

و میگه معنیش این نیستش که من یه لاسم معنیش اینه که من ناشناسم در این جا منظور اینه که من عین تو نیستم هی بگم دانش آموز محمد زاده یا برزگر یا ... و لاس بزنم من با این کارا ناشناسم و بلد نیستم

و میگه ناشناسم توی رپ رسما اما لباسممم میگه رپ حتما در این جا منظور اینه که من تازه کارم تو رپ ولی از وضع لباسمم معلومه رپ میکنم

و میگه کاهناتم میگن در ده دو اگه بشه من برنده ام در این جامنظور از در ده دو یعنی عدد پنج که عدد شانسمه پس برنده ام


موفق همتون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:پاوتق دختر پسرا , رپرم ,

و ساعت 16:1

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 14455
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا